Merhaba arkadaşlar ben yoğurt yaptım ve çok iyi tuttu ama farklı yöntem denedim. Siz de sağım yapıyorsanız farketmişsinizdir. Biberona sağdığınız sütünüz biraz bekleyince en alt kısmında duru bi su en üst kısmına ise yağlı tabaka birikintisi oluyor. Ben de sağım yapıp süt poşetini dolaba koydum ve 1 gün beklettim o su kalan kısmını ayırmak için poşetin alt kısmını deldim ve akıttım yoğun tabaka üstte kaldı. Sonra sütü maya sıcaklığına getirdim hazır yoğurt mayasıyla mayaladım. Asla anne sütünü kaynatmayın şekerli bi süt olduğu için acıyor. Bebeğimde inek sütü alerjisi var ben ek gıdaya geçince bu şekilde yoğurt yedircem. Cıvık bi yoğurt elde ettim.