mutlukoala pek kolay yani olduğunu söyleyemem tek iyi bir yanı var o da bebeği sizin dışınızda da birinin besleyebilmesi. Dışarı çıktığınız zaman ya da çok uykusuz olduğunuzda bebeği bir kaç saat rahatlıkla annenize eşinize vs bırakabiliyorsunuz. Zorlukları ise en çileden çıkaranı sürekli pompa yıkamak bir yerden sonra nefret geliyor. Bir de bebekle tek olduğunuzda eğer sarjli bir pompa değilse siz süt sagarken bebek hiç durmayabiliyor aglayabiliyor ben o konuda çok zorlanmışımdır sagmayi bırakıp bebegi sakinlestirip tekrar sagmaya devam edince de benim sütüm azalıyordu. Sizde öyle olacak diye bir durum yok elbette benim sütüm her azdı zaten. Bir de gece kalkıp sütü ısıtma derdi var sonra o biberonu yikama derdi var. Yani benim için zorlu bir süreçti ama anne sutu alması her şeye değer. Emmesini çok isterdim ama maalesef hiç tutmadı.