fdmmthn Kızlar 3 ay geçti şu anda ilk adetimi oldum. Fakat kanamam çok yoğun geliyor gece gündüz pedler fayda etmedi depent kullanmak zorunda kaldım bugün 4. Gün yoğunluk azalmadı normal mi acaba. Normalde bu kadar çok kanamam olmazdı