nurasya23 valla banada sağlık ocağı verdi özele takipliyiz doktora sordum kimse önermiyor hocam değiştirmeli miyim daha içeriği iyi bişey alayimmi derim devletin senin cocugunla derdi ne olabilir ki dedi asilarada karşılar bir auru bişey çıkardılar dedi ha rahatsız ediyorsa kullanma dedi ama rahatsız etmiyorsa kullan dedi bende bı rahatsızlık göremedim kullanıyorum onu çok iyi aldı hala da alıyor ama kan ilacı verdiler onu alırken almak istemiyor geri cikariyor yüzünü aksitityor tadı kötü hergalde