alicik Lansinoh kullandım iki çeşidi var .Küçük ölçülü olani kullandık ,onu rahat aldı bebeğim.. Diğerlerinde çok zorlanıyordu çünkü uçlar büyük geliyormuş
birmucize16 yalifile yarın denicem İnşallah başarırım bende çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler altın değerinde
yalifile birmucize16 rica ederim inşallah bir an evvel toparlarsınız. İnsanın sütü varken emzirememek çok kötü bir duygu çok iyi bilirim🙏