Merhaba. Ben de öğretmenim, hafta içi her gün 8.30-15.30 arası baktırıyorum. Eylülde başladı bakıcım, 12 bin olarak anlaştık Ocak ayına kadar. Ben ara sıra yemek olarak anlaştım, kahvaltısını da o hazırlıyor. Siz nasıl yetiştiriyorsunuz bakıcıdan hiçbir şey istemeden çok zor olmuyor mu kahvaltısını yemeğini hazırlamak, erken çıkıyoruz evden sonuçta