6 aylık oğlum 5. Ayda tadımları başlamıştık ayına göre yiyebilecek tüm sebzeleri denettirdim meyveleride aynı şekilde. Çok güzel çorba içiyordu birden bire çorba içmeyi bıraktı yemiyor tükürüyor ama meyveye gelince löpür löpür yiyor. Ne yapmalıyım zorlayayım mı çorba için yoksa hep meyve mi vericem geçici bir durum mu ?