busehavva merve1309 10 ay 10 günlük,o zamn yarn alayım bnde bebeğe kullnym,cnku o da kaşınıyor belki fayda eder
busehavva merve1309 hım insalah ya hemen bugn gidip alacağım inşallah faydasını görürüz size kaç günde etki etti smdi tamamen kaşıntı falan bitti mi
merve1309 busehavva 2 3 günde geçti güzelce temizledi 3 aylık bebeğim kaşıntı varmı bilmiyorum da öyle olsa ağlar huzursuz olur çünkü çok agliyodu biz heongwzi var sanıyorduk 10tane doktora gittik defalarca isilik dediler geri zekalı heosi yok kolik yok isilik mahfoldu bebeğim. Cocouk doktoru bize dermitonj verdi sonra cildiyeye yönlendirdi oda eczaneden karışım olan kremden yaotirin dedi bebek olduğunu belirtin dedi. Yaptrdik 3 gün üst üste şurup 4.gum banyo 1 hafta ara tekrar 3 gün şurup 4.gun banyo. Ama bence yapma ilaç bı boka yaramiyo bizi kurtaran temizleyen dermiton oldu. Smdi cuma randevumuz var doktor koruyucu olarak vericem biseyler dedi
merve1309 busehavva bakın benm bebeğim tüm vücudu böyleydi aylarcaaaa salak doktorlar hep isilik dedi vicdan azabından deli olucam
busehavva merve1309 ayy kıyamam yaaaa nasl olmuş bu uyuz oluuyor demi ,çok şükür benm bebekde hiç iz birşey yok hafif kaşınıyor bizde de aynı şekilde bu derece izler lekeler YK sizin ki baya kötü olmuş ,iyi kurtulmssnz ya rabbim yasatmasn birdahaa
Alina_aaa berfgen en acilinden eczanede karışım yapıyorlar bir tek o çözdü 3 gece üst üste her yerinize sürün kulak arkası popo her yer dahil yüz hariç aynı kıyafetle durun 3 gece boyunca 4.gün kendinizi keseleyerek banyo yapın 1 hafta sonra 1 gece daha sürün ve aynı kıyafetle yatın sabahına aynı duş alın hiç bişey iniz kalmaz allahın izniyle biz öyle kurtulduk benim kızım daha 4 aylıktı çok şükür hiç bişey kalmadı kıyafetleri de ya atın direk ya da kaynar da hepsini bir yıkayın dışarıda 3 gün bekletin bunların hepsini doktor söyledi bana. Ayrıca çarşaflarınız yastık kılıfları vs vs hepsini kaynarda yıkayın
busehavva Alina_aaa normal makina da yikadm ben bol toz ve sirkeyle olur mu öyle acaba,birde o eczanedeki karışımı bende yaptirdm da bebege de kullanabilirmym 10 aylık ama öyle aşırı kaşıntı yok yine de hepimz kullanabilrmymz acaba
Alina_aaa busehavva evet biz hepimiz kullandık evet makina da yıkadık ama kaynar da yıkadık ancak kokusu çıktı