Bunedunyakardesim Kızlar merhaba size danışmak istediğim bir konu var kezâ çok moralim bozuldu Kızım komşumuzun kızının evine gitti oynamaya demin yukarı geldi oyuncak almaya diye birşeyler yapıyor sen çık anne rahat olmak istiyorum dedi anladım birşey olduğunu elinden 2 tane simli bantlardan çıkardı pijamasına sokmuş ney onlar dedim arkadaşım bana hediye etti ama şimdi götürcem dedi hemen götür onları dedim kızdım resmen izinsiz almış ben yakalayınca çekindi geri götürdü ne diyeceğimi şaşırdım aşırı moralim bozuldu ben nasıl tepki vericem bu olaya ne yapmam lazım böyle birşey yaşayan var mı aranızda? kızım 5 yaşında bu arada 😔😔
anneyimannea Bunedunyakardesim ilk defa oluyorsa tepki vermeden önce bi konuşun yaptığının yanlış olduğunu güzelce konuşarak anlatın
Bunedunyakardesim anneyimannea bir kere daha yaşadık bu tarz şey ama yan yanayken oldu arkadasi ile düzgünce uyarmistim bu durumu pedagog ile görüşmem gerekli sanırım😔
Dilaylaa Öncelikle tek başına Yollamayın ne olur ne olmaz , ikincisi yaptığının yanlış olduğunu anlatın kızmak felan çözğm olmaz zaten . Kabul edilmeyen bir davranış olduğunu bir daha yapmaması gerektiğini söyleyin
Bunedunyakardesim Dilaylaa halbuki hiçbir şeyini eksik etmeyiz kiyamayip alırız yani neden böyle yaptı anlamadım 😔 teşekkürler düzgünce söyledim ama kabul etmiyor almadım o verdi diyor hala