Aynısı başımıza geldi. Genel anesteziden geç ayıldığım için bebeğimi besleyemedim, şekeri 32′ye kadar düştü. Hastanenin yeni doğan yoğun bakımında yer olmadığı için ambulans ile özel hastaneye sevk edildi aynı gün. Göbek deliğinden şeker takviyesi veriyorlardı. 6 gün boyunca takılı kaldı. 6. günün sonunda ben de 2 öğün emzirmeye gitmeye başladım. (Öncesinde her gün süt sağıp götürdüm) 9. gün bebeğimi 6 saat aç bırakıp şekerini ölçtüler. Herhangi bir sorun olmayınca 10. gün taburcu edildi.