miniknefess Arkadaşlar bende kenarları kulplu olan 2li kare Borcam var ama şu yeni modelden de almak istiyorum. Önce kare alacaktım ama bende zaten kare var dikdörtgen mi alsam diye düşündüm. Sizce hangisi? Bu bende olan kulplu borcam👇🏻
anneyimannea miniknefess en üstesinden bende var sevmiyorum ya kenarlarında leke kalıyor zor çıkıyor en altakiler güzel kullanışlı
nslhnak miniknefess kare var bende 2 kere yemek yaptım kullanışlı 2 kişiyiz zaten. En üstteki var pek sevmiyorum onu kulp falan gereksiz yıkaması zor
merkursavascisi_06 miniknefess set halinde satılmıyosa bi kare bi dikdörtgen alırdım üsttekindeb bende de var tam kare gibi olmuyo ya sevmiyorum aslında onları anneme verip ben de mi yenisinden alsam ki😂
miniknefess anneyimannea bende de o üstteki kare var ama alttakilerden hangisini alsam kare mi dokdortgen mi
ZeydsMom anneyimannea ay evet o niye oyle oluyor anlamiyorum. Bir tek bende oluyor saniyordum. Resmen kenarlarina topluyor herseyi. Zor kullanarak temizliyorum
hanimhatun miniknefess dikdörtgen kesinlikle. Küçüğünü az kişi için yaparsınız. Büyük misafirler için de ideal olur 🫶
anneyimannea ZeydsMom valla bende bilmiyorum dediğin gibi zor temizleniyor hic sevmiyorum görüntü olarakta biz duruyor fırından bir şey çıkarınca filan 🥲
Ayseee60 Bende heves ettim aldım ama bu kareye pübküvitli pasta olmuyor yaa çok bos kalıyor diğerine tam oluyor oysa ki
miniknefess Ayseee60 hadi ya bisküvili pasta da yapılır hep bizde 😄 o zaman zaten elimde kare var, yeni modeli de dikdörtgen olandan alayım inşallah kullanışlıdır
Ayseee60 miniknefess aynen canım dikdörtgen al bende sıf o yüzden almıştım tam oturr diye oturmadı ama
miniknefess merkursavascisi_06 😄 çok şık duruyor al bence 😄 set halinde küçük ve büyük almak istiyorum o yüzden birini seçmem lazım. Dikdörtgenin büyük boyu da baya hacmi daha büyük o kadar büyüğe tatli vs yaparken tarif az gelebilir. Dün a101de kare büyük boy gördüm o bile baya ağır ve büyük