Erva-annesi12 Öncelikle merhaba anneler , Yaklaşık 1 aydır kızım arkadaşlarını ve beni ısırıyor bunu nasıl açıcaz bilmiyorum Sakin ses tonu ile cevap veriyorum genellikle ama sesimin yükseldiği durumlarda oluyor Nasıl bir yol izlemeyelim bir akıl verin??