mommandboy 2buçuk, 3aylıkken sünnet ettirdiğiniz de nasıl bir süreç geçirdiniz?neler yaptınız, nelere dikkat ettiniz?
Hllasaf mommandboy 50 günlükken sünnet oldu iyiki yaptırmışım şuan 17 aylık hayal bile edemiyorum mümkün değil durduramazdık. Normal dikişli sünnetti ilk çişini yaparken baya ağladı sonra iyiydi akşama keyfi yerine gelmişti iki tane krem vermişti doktor ufak poşete sıkıp pipisinin üstüne o şekilde koyuyorduk böylece büyük tuvaletini yapınca oraya bulaşmıyordu canını acıtmıyorduk temizlerken. Bir beden büyük bez takıyorduk. İlk bir hafta yüz üstü kucağımıza almamaya dikkat ettik o bölgeden tutmadık hemen iyileşti zaten kolay geçti
rainnoo mommandboy 2 aylıkken klips yöntemiyle sünnet oldu, her doktorun tedavi yöntemi verdiği kremler vs farklı bize 3 krem vermişti klips çıktıktan sonra Fucicort krem uyguladım. İlk gün çiş yaparken birde ikinci gün gece ağladı biraz onun dışında hızlıca iyileşti. Büyümeden yaptırın mutlaka 👍
isufumveben mommandboy 3,5 aylıkken oldu ilk çişinde ağladı sadece, doktoru üç tane krem vermişti onları sürmüştüm birkaç gün boyunca başka bir şey yapmadık. Kaka yaparsa yıkayın demişti ama o üç gün boyunca yapmamıştı 3. Gün yikamistik
busraalanya mommandboy üç aylıkken yaptırdım şimdi 1 yaşına ideal zaman 3 Yiay diyor doktorlar bnce yaptırın zor geçmiyor doktor krem veriyor beze pipinin geleceği yere iyice sürüyorsun yapışma falan olmuyor korkma zaten doktor dikkat etmen gerekenleri anlatır ilk gün huysuzlandı ama asla zor değildi ağrı kesici de verdik ilk gün sürekli . Ama şunu bilin ve dikkate alin iyi bir çocuk cerrahına gösterin sünnet için pipi uygun mu gömülme olur mu olmaz mı olursa ek bir müdahale daha yapılıyor sonrasında gömük pipiyle uğraşmak daha zor . Onun dışında birşey yok
EsraDoruk23 Hllasaf aynı şekilde bende 3 aylikken yaptırdım. İlk çiş te ağladı sonra hiç bisey olmadı 3 gün krem sürdük dikişler kendi kendine düştü iyiki erken yaptirmisim bende bebekte rahat rahat atlattik
Deletedmom_215 mommandboy bizim o kadar rahat geçti ki. Kliniğe gitmeden uyusturucu bir kremi her 10 dk da bir 1 saat boyunca sürdük. Doktorun yaptığı ilk iğneyi bile hissetmedi. Sonrasında mama ile besleyerek yatırdık işlem bitti. Hiç ağlamadı. Bir hafta boyuncada kremleri vardı onları sürdük. Süreci atlattık. Size önerim cerraha yaptırmanız. Merdiven altı yerlerde kendilerine sunnetciyim diyen insanlara yaptıran tanıdıklarım genelde çok pişman oldu.
153s34 mommandboy 3 aylik iken yaptrimsitik. Lokal. Doktor ne ilac surdurdu nede bardak koydurdu. Bi numara buyuk bez taktim 2-3 gun. Surup ve antibiyotik vermsti ama onlari da 2 gun kullandm o kdr. Cok sukur bsyde olmadi