Dün akşama doğru ilk defa yumurta beyazı verdim. Çorbanın içindeydi. Gece hem ateşlendi hem sabaha kadar uyumadı. Sabah altını değiştirdiğimde karnında ve kasıklarında minik kırmızı döküntüler olduğunu gördüm. Hâlâ çok huzursuz ve ateşi çıkıyor. Alerji bu belirtileri gösterir mi? Biraz daha düzelmezse hastaneye götüreceğim. Yaşayan anneler yazarsa sevinirim