Berivankuru
maalesef uyarsan bile düzelmeye biliyor bizimde yatak odalarımız bitişik ve komşu küçük çocuğuna bağırıyor bazen şarkı söylüyor yüksek sesle bazen tartışma sesleri geliyor ben kendim de çok rahatsız oldum uyarmak istedim bebeğin doğunca çocuğu çok ağlatmamaya çalışırım demişti ama pekte öyle olmadı aynı tas aynı hamam devam ediyoruz kırmak istemedikçe yıpranıyor insan istersen şansını dene yine sonuçta kocaman insanlar bebeğinin kalktığını rahatsız olduğunu ağladığını belirtirsen bir ihtimal işe yarar belki senin bebeğin ağlasa bebek yani ağlar sonuçta yapabileceğin bi şey yok bir müddet idare edilip düzeltilecek bi şey ama o kocaman insan