Aselhayal Kızlar grip oldum. Boğazım şişdi hapsuruyom bebeğimi emziriyorum simdi doktora gitsm bir sürü ilac verecek içime sinmiyor gecmez mi bu boğaz agrısı 😥😥😥
AtaTrkmn Aselhayal geçmiş olsun bende grip olmuştum bana ilaç vermemişlerdi doğal yollarla çözmeye çalış demişti doktor ıhlamur vs gibi ve sürekli maske takıyodum ama boğazınız şiş ve iltihap olmuşsa antibiotik yazabilirler ben kullanmıştım emzirirken antibiotik 3 kutu emzirme döneminde kullanabilecek ilaçlar var eğer mecbur kalınırsa
Derin17 Aselhayal geçmiş olsun bende yeni atlattım hemen sihirli karışımımın tarifini veriyorum 🤧🤣 bal, tarçın, karabiber ve limonu sıcak suya katıp içiyoruz mis gibi ter attırıyor, balgam döktürüyor. Tabi gün içinde bol bol meyve
[silindi] Aselhayal ilac vermiyolar parol verdiler hala atlaatamdim evde maske taktım ellerimi bol bol yikadm meyve yedim geçmiş olsun