Kızlar bebeğim 3aylıkken çişini yapmadığı için doktoruna götürdüm sünnet olması kazım delik kapanıyor dedi sünnet oldu şimdi 7aylık götürdük yapışıklık var masaj yapın falan dedi ama hala düzelme yok bu durumu yaşayan varsa öneri alabilir miyim önemli bi şey midir 🥺