Kolay eglsin arkadaşlar bebeğim 4.5 aylık 4 gündür devam eden ses kısıklığı m vcut bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olurmu herhangi bi grip aoguk alginisi vs. Yok doktor bakınca pamuk UK olmuş deis ama çok kotu değil ondan olacağını düşünmüyorum. Yalnızca reflü oluştu ondan kaynaklı olabilirmi pek emin değilim