1 yaşında oğlum var , aşırı sinirli olmuş bütün gün bağırıyor istediği olmasın ağlıyor ısırıyor yerinde durmuyor beni dövüyor yüzüme göğsüme iki elinden bütün gücünden vuruyor bişi yemiyor gerçekten kafayı yiycem artık varmı benimle aynı olan sebebi var mıdır yoksa ben mi terbiye verememişim 😞 ??