Merhabalae kızım 3 aylık annemizden süt çok az geldiği için mamayla besledik bugüne kadar biraz mama biraz emzirdi annesi.Şu sıralar emziriyor kızımda emiyor ama artık mama yemek istemiyor.Sma mama kullanıyoruz mamayı değişitrdek işe yarsr mı önerebileceğiniz mama markası nedir