Duunturk Kızlar 6 aylık bebeğim var 10gun sonra 7 aylık olacak kakası genelde sıvı katı değil sizce normal mi çok nadir katı yapıyor tuvaletini. Sizin bebekleriniz de böyle mi acaba ?
Duunturk ayisit Her şeyden yiyor ama az yani tabağını bitiremiyor en fazla bir kaç kaşık. Ama az az. Genellikle mama ile besleniyor
ayisit Duunturk doğduğundan beridir sıvı yapması normal benim bebeğim de anne sütü alıyor hep sıvı şeklinde yapıyordu, yeni yeni ek gıdaya başladı ara ara sıvı yapıyor yani normal bir şey.