aa_360 Kızlar bebegim 18 günlük ilk 2 gün göğsümü zorda olsa tuttu ama gogus ucum yok ve yara olunca tutmadı aç kaldığı için silikon meme ucu aldık onu tutuyor ama şuan göğsüm iyileşti ucu da çıktı silikondan dolayı ama almıyor. Bu surexi yaşayıp memeye alıştıran var mi
mkca Ben zor kurtuldum ondan. Önce o delikleri kestim birleştirdim 2 3 gün öyle emdi ama daha kuvvetli emiyordu sonra ara ara onsuz tutturdum , bi kac gün sonra silikon uçsuz tutmaya başladı sende dene isterqqsen cok şükür inşallah sende kurtulursun.
aa_360 mkca ya inşallah çok zor sürekli meme ucuyla gez yıka tak bebek emerken ağzından çıkınca ağlama krizi keşke hiç baslamasaydim