atam1938 8.5 aylık kızım ile biz de aynı durumdayız. Hala öğüne geçemedik tadım gibi ilerliyoruz. Öğlen saatlerinde hazırlıyorum 1-2 tadına bakıyor sonra direk mızmızlanıyor. Bu arada kaşığa asla ağzını açmıyor. Çorba, yemek, yoğurt filan hiç yediremiyorum. Sadece eline verince bir kaç lokma yiyor. Onun dışında hep anne sütü. Doktoru aç olmadığı için yemiyor 5-6 saat süt verme nasıl yiyecek dedi. Bir kere denedim çığlık kıyamet ağladı ama yine yemedi. Ben de o yüzden 3 saatte bir emziriyorum durmuyor zaten. Ama çok canım sıkılıyor. Nereye kadar böyle devam edecek bilmiyorum.