Bence her şeyi gayet normal benim kızım da ayın 27 sine yaşına girecek hala emeklemiyor yürümek için bir gayreti yok bensiz 30 sn durmaz babasında sadece durur ben yoksam asla 3. Bir kisiye gtmedi gitmiyor kimseyi istemiyor bana çok düşkün çok normal daha bebek dış dünyaya adapte olmaya çalışıyor alkış bay bay yapıyor ama bedensel olarak biraz tembel oda çok normal babası cok ağır kanli