Kızlar ben doğum yapalı 6 ay oldu suni sancı ile normal doğum yaptım 3 kere regl oldum 4. Yü olmam lazım ama olmadı. 2 gündür Tuvalette peçeteye kan bulaşıyor ama pede hiç kan olmuyor. Doğumdan önce reglim çok düzenliydi şimdilerde çok düzensiz. Sizce reglim olacak mı yoksa doktora mı gitmeliyim?? Ne yapmalıyım??