Marianne En zararlısı iyonize radyasyon… Yani x ışınları, tomografi, nükleer olanları… Bununla telefon, mikrodalga fırın, güneş ışığı bir olabilir mi? Sigara da bile radyasyon var. Ama en tehlikesi yani insan hücrelerine zarar veren iyonize denilen x ışını, gama ışını vs olanlarıdır… Bununla televizyon, bilgisayar, tablet asla bir tutulamaz. Her ikisinin özellikleri farklı