pamukluanne uyutacağım zaman mama veriyorum içmiyor emziği veriyorum uykuya daldığında içiyordu gecen hafta başladık emziğe aç verdiğim için emziği ondan mı diye düşünüyorum gerçekten zor aşı oldu iki gün önce dün akşam ateşi vardı gece ateş düşürücü verdim iki saat geçmesini bekledim açtı mama vermek için emzikle uyudu zar zor ondan öyle alıştı heralde iyice ek gıda dönemindeyim tadımlara ağzını açmıyor beslenme problemmiz de var emzk vermeyim diyorum hiç uyumaya yeltenmiyor uyumadı şimdi uyku saati geçti ağlıyor