kzlgizemkzl Buğday unu irmik vb. Nereden hamgi markayı alıyorsunuz? OG natural aldım ilk zamanlar için ama gr’ mı az
Dilanylmaz55 Kaan35 7 aylık 5 buçuk aylıkken ek gıdaya başladık en başından beri normal market ürünleri kullanıyorum ilk çocuğuma da aynı kullanmıştım
nnuurrr kzlgizemkzl cici bebe zaten önerilen bir ürün değil. Ben hiç kullanmadım. Ek gıdaya yeni başladığı aylarda bisküviyi kendim yapmıştım.