Bsmdg 3,5 aylık bebeğim 20:00 da uyuyor. 01:00 da uyanıyor. Sonrasında sabaha kadar saat başı uyanıyor resmen. Emziriyorum uyutuyorum. Emzik almıyor. Sizin bebekleriniz nasıl. Bana akıl verebilecek olan var mı
prenseskizimbenim Bsmdg doymadığı için mi uyanıyor acaba kilo alomı iyi mi benimki de 3 ay 7 günlük ama pek ıyanmaz
nslhnak Bsmdg 3 ay 7 günlük bebeğim en geç 21.00 da uyur. Acıkınca kalkar 7 de tamamen kalkmış olur. Acaba şey olabilir 4 ay atağına yavaştan geçiş gibi, bende tetikte bekliyorum. Umarım olmaz ya gece uykusu böyle gider
Bsmdg prenseskizimbenim kilo alımına doktorlar iyi diyorlar ama bilemedim şimdi. Önceden gecede 2 ya da 3 kere uyanırdı. Şimdi 6 kere falan