Bebeğim 1 ay 23 günlük şimdiye kadar hep lansinoh kullandım son 25 gündür kullanmayı bıraktım acımıyor diye ama gümüş kapağı hiç bırakmadım hep kullandım iki gündür sağ göğsümün ucu pembe oldu ve çok aciyor emziremiyorum dayanilacak gibi degil dun emzirmedim sagıp bosaltmayi denedim yine acidi ve kirmizi kirmizi benekler olmaya başladı üzerinde ne yapabilirim başına gelen var mi emzirmesem sertleşiyor ve sütüm kesilir diye de korkuyorum emzirsem ya da sağsam dayanılacak gibi değil ya