aryabebek473_ merhaba, daha çok küçük bir süre böyle sorunlarla karşılaşacaksınız. Panik olmayın. Bunlar geçecek.
Gaz damlalarını doktorlar çocuğun değil ebeveynin gazını almak için veriyor. Hiçbir işe yaramıyor. Ben ne zaman versem çocuğumh kıvrandırırdı. Sonra öğrendim ki hareket etsin de gaz çıkarsın diye çocuğu kıvrandırıyormuş. O andan itibaren kestim. İşe yarasa da yaramasa da gaz masajları yaptım durdum. Daha çok ten temasıyla geçti bitti. Üstümüzde uyuyordu yani o derece ten teması.
Ayaklarını sıcak tutmak iyi oluyor. Dik durması da öyle. Kendi kendini sallayan anakucakları(mamaroo) dik pozisyonda gaz çıkarmasına yardım ederdi. Geçecek bu günler. Bana asla geçmeyecek gibi geliyordu ama geçti.