Geçen hafta pazar 3 aylık bebeğimin ateşi çıktı bir gün önce 10 gündür hasta olan kaynanam kucağına almıştı. 10 gün sonrasında hastalık geçmez diye düşünmüştük ama sesi hala kötüydü o yüzden dikkat edin izin vermeyin kimseye. Bana kalsa sesinden belliydi hasta olduğu ama sürekli bir aman çok pimpiriksin diye psikolojik baskı oluşturuyorlar. Bu sebepten eşimle de tartıştık. Ambulans çağırdık hastanede doktor fitil verdi orda ateşi düştü, doktor antibiyotik, ateş düşürücü ve fitil verdi. İki gün aralıklı ateşi devam etti. Sonrasında bana geçti boğaz gıcıklığıyla başladı sonraki gün iki sefer kısa süreli ateşim çıktı kalçam ve bacaklarım çok ağrıyordu gece yatamadim, garibim ağzı var dili yok onun da ağrıları oldu büyük ihtimal ağlamaları olmadı ama halsizdi sonraki gün de hapsuruklarla devam etti. Ben kolay kolay da hasta olmam. En son beş sene önce covidden önce boyle hasta olmuştum. Benden sonra da eşime geçti. Onun daha ağır geçti. Çağıran veya evime gelmek isteyen arkadaşlarım oldu ama çıkmıyorum, eve de almıyorum başkasına da bulaşmasın diye. Herkes bu bilinçte olsa inatlasmasa darilmasa bu kadar yayılmaz.