Merhabalar bebeğim 48 günlük mama ile besleniyoruz. İlk başlarda hipp kullanıyorduk ancak kabızlık ve gaz sorunu yapması ve maliyetli olması sonucu Sma comforta geçtik. Mamaya geçeli 15 gün oldu ve günlük kaka yapan bebeğim bir gün durup bir gün kaka yapmaya başladı ve kakası yine katı. Gaz sorunları başladı gece uykusundan uyanıyor mamasını yedikten sonra bir miktar çıkarıyor ve iştahsızlığı var. İlk anneliğim olduğu için soruyorum bu belirtiler nedir mamayı değiştirmem gerekir mi yardımcı olursanız çok sevinirim.