esiii Kızlarr şaka gibi daha uyuyamadık saat 7 ye geliyor 1 aylık bebişimmm merak ediyorum bizim gibi nöbet bekleyen var mı🤣
esiii eda54 dogru anladınnn😣 benim cocuklar normalde böyle oluyor gündüz de hep uyur hiç uyanmazz gündüz yok gece var ablası da böyleydi neden anlamıyorum
linosko1 esiii ay insallah bütün hücrelerim bagiriyor uyku diye 😅 senin 1 yasinda kizin birde 1 aylik bebisin mi var 🥴 Allah kolaylik versin 🤲🏻
kardelen1209 esiii 2 den beri ayakta olan been mahvoldum bittim tükendim tam uyutuyorum yaticam basliyo aglamaya uyku haram bana
esiii kardelen1209 valla banadaaa haram daha da uyutamadım tam uyudu diyorum yerine koyyorum aglamaya başlıyo😭