Cok gec kalmissin, ama sen istikrarli olursan, gece beslenmesini kesebilirsin.
Aglasa da istese de vermiceksin. Baska altarnatifi yok.
Agladiginda, kucagindan hic birakma, ve sakince konusmaya calis.
Uyku vakti, mama da uyudu. Vs diyebilirsin.
Diş cikariyor olabilir mi? Oyleyse zorlama. Ama tum disleri cikmişsageri adim atmadan biranda kes.
Uykudan hemen once beslenmesini doktorlar tavsiye etmiyor.
Dolu mideyle yatinca reflu olabiliyor. Reflu de uykusundan uyandirir.
Yatmadan 2 saat once yemek olayi bitmis olmali.