Bebeğim doğduğu günden beri gece uykusu vardı devamlı yatardı ama son 2-3 gündür yatmak istemiyor sürekli kalkıyor ağlıyor bu gece en zirvesi artık ne yaptıysak yatmak istemiyor ama uykusu var devamlı esniyor. 4- ay atağını duymuştum ama 6 var mı bilmiyorum nasıl baş edebiliriz bu durumla