zehra777 fatmayalcin kizim 4 ay 8 gunluk destekli oturtuyorum vallah konu komsu akrabalar felan diyor ay cocuk kambur olucak simdide oturtma hic laf dinlermiyim🤣destekli oturtuyorum
melikeyb fatmayalcin doktor 3. Aydan itibaren destekli oturtmaya başlayın ki kasları ona göre gelişsin diyor biraz araştırdım da. Kucağınıza oturtun kenarlardan kollarınızla destekleyin etrafı izleyip merak etsin dedi
arenin_annesi fatmayalcin bizimki sabirsizdi 4te oturma eğilimi gösteriyordu doktora sordum gün içinde azar azar oturt destekli şekilde dedi sonrasında kendi oturmaya başladı saten
balmom59 moriac benimkide aynıydı şuan 5 aylık ilerde bi problem yaşamayız inşAllah 2.5 aylıkken hep oturmak istiyordu yatırınca ağlıyordu oturma pozisyonnnda susuyordu😅
minikperi moriac benim kızımda 2 ay 25 günlük oturmaya çalışıyor ana kucağında dr var instagramda ünlü 3. Aydan itibaren destekli oturabilir diyor ama emin olamadım doktorumuza gittiğimde danışacam
Berosmumy Başlama zamanının gerekliliği yoktur ama 9. Ayda desteksiz oturabilir vaziyette olması gerekir eğer bu ay itibariyle oturamıyorsa doktor kontrolü gerekebilir. 3. Aydan itibaren desteklerle oturma çalışmaları başlanabilir
Antalya0703 4aylıkken kucağımızda oturma pozisyonuna geçerdi oğlum çevremiz kambur olur erken desede oğlum kendisi iki büklüm olırdu oturcam diye 5aylıkken etrafına yastık koyup oturttum
asennaa Aydan beri destekli oturtuyordum, şimdi hemen hemen 6 aylık olacak yanında hafif destekler koyuyorum güvenli bir yerde bırakıp desteksiz oturması için çalışıyoruz, tabi daha yuvarlanıyoruz o ayrı 😀
Ednurr7 asennaa merhaba benim oğlum 3.5 aylık 5-6 gün var 4. Ayina belime alıp gezidirieken evi bel kemiğimle destekliyorum tam oturmuyor ama zararı olur mu ki kalça dan falan korkuyorum hep
korkmazzzz 7 ay 13 günlük hala desteksiz oturamıyo üç saniye sonra hoop yere yapışıyo😂 normaldir diye düşünüyorum
yalifile zehra777 valla 6. ayda ek gıda başlanıyor. Kimisi daha 6da destekle oturtmaya başlıyor. Geç geliyor bana bilmiyorum. Doktorum da 3 aylık kontrolünde canlı destekle oturtmaya başla dedi. Yeğenlerim de hep 6 aylıkken desteksiz oturuyorlardı yani 😀