atamomms Bebeğine dil bağı ameliyatı yaptıran varmı varsa nasıl bi süreçti lütfen bilgi verin emme sorunu düzeldi mi neler oldu
mamabear_ atamomms kızıma birkaç haftalıkken yapılmıştı ama ameliyat değil ki o. Uyuşturup kestiler, 5 dakika bile sürmemiştir. Doktor bize çoğu anne emmesi düzelsin diye geliyor ama çoğunda bir değişim olmuyor demişti. Biz ileride konuşmasına etki edebilir diye yaptırmak istedik açıkçası
daha_ben_buyumemisken atamomms bizimde orta dereceli idi sprey sıkıp kesiyorlar hemen basitçe bir operasyon
MnkKrtl atamomms oğluma yaptırdım ilk 6 ayda yapılırsa hiç bişey ilaç falan sürmeden 1 dk içinde yapıyolar kucağomdaydı kafasını sabit tuttuyosun doktor çubukla dili kaldırıp makas gibi şeyle pıt diye kesiyor okadar sonra biraz tentirdot sürüyo bitti gitti birazcık ağladı ama çok değil direk emzirebilir yada mama verebilirsiniz hiç bi sorun yok zaten
naaazzz daha_ben_buyumemisken Bu islemi bana cocuk cerrahi yapabiliyor dediler ama bulamadim kbb da yapiyor diyorlar sizler nerede yaptirdiniz??
buseteacher MnkKrtl dil bağı kesildikten sonra kanama vs herhangi bir sorun yaşadınız mı? Kızım 5 aylık emmesinde problemimiz olmadığı için gerek duymadım ama ileride konuşmada sorun yaşamasından tedirginim
mutlubirrannee Bizde kestirdik 3.5 aylık çubukla kesti sonra bastırmamızı istedi 5 dakika içinde emzirebilirsinn dedi ben şunu gördüm daha güçlü emmeye başladı ama kesildikten sonra ertesi gün acıdı heralde huysuzdu biraz
naaazzz mutlubirrannee Bu islemi bana cocuk cerrahi yapabiliyor dediler ama bulamadim kbb da yapiyor diyorlar sizler nerede yaptirdiniz??
MnkKrtl buseteacher yok emmesi geyet güzeldi hatta kestirdikten sonra daha güzel emiyodu. Bizde 5buçuk aylıktı iyaptıktığımızda. Kanama olmadı şöyle bir kaç damlacık oldu zaten oraya hemen pamukla tendirdot sürüyor okadar bebeğimde hatta hiç ağlamadı başta kesildikten sonra bi iki ağlama oldu hemen geçti sonra 1 dk bile sürmedi yani siz düşünün
asennaa Biz de 4 aylıkken kestirdik, çok basit ve kısa sürem bir işlem. Emmesinde bir problem yoktu zaten, ilerde konuşmasına etki edebilir diye yaptırdık
naaazzz MnkKrtl Bu islemi bana cocuk cerrahi yapabiliyor dediler ama bulamadim kbb da yapiyor diyorlar sizler nerede yaptirdiniz??
ci_civ511 Ben9mde oğlumun dil bağı vardı emmede problem yaşıyordum doktor dil bağından dolayı zorlandığını ilerde konuşması ve yeme içmesi zor olacagi için 20 günlükken kestirdik 5 dk bir operasyon lazerle kesiyorlar ameliyat kapısına götürdüm odaya gittimde oğlum 2 dk içinde geri geldi ve hiç ağlamadı rahatsız olmadı o gün ve ondan sonra gayet güzel emiyor Üst dudağında da dil bağı var ama ona gerek olunmadığini söyledi doktor
atamomms ci_civ511 peki doktorunuz ameliyat sonrasında dil bağının geri birleşmemesi için egzersiz masaj vs söyledi mi
atamomms ci_civ511 geri birleşme falan olmadı yani dimi, ben şuan emzirmede okadar zorlanıyorum ki ucunu çiğniyo çocuk dilini çok kullanamadığı için heralde sizin de öylemiydi
ci_civ511 Yok dilinin altında ip gibi bir deri benim ki dilini kavrayamiyoru çekemiyordu memeyi ses geliyordu ben orda anladım hayır birleşme tekrar olmaz doğuştan olan biseydi sadece üstte de var ama oba bir operasyon gerekmez dedi doktor büyük bir ihtimalle dişleri ayrık olacak o nedenle sanırım
atamomms ci_civ511 bugün dil bağına kesik atıldı bebeğe, emmesi ne zaman düzelir tam olarak sizin ne zaman düzelmişti