Kızlar selam oğlum 29 aylık sürekli üstünü açan bir bebiş. Yaz kış üstünde bişey istemiyor. Bu kış için artık uyku tulumu almak istiyorum. Evimiz genelde 21-23 derece civarında oluyor kışın. Doğalgazlı. Kolsuz uyku tulumu mu önerirsiniz sanki saha rahat gibi geldi ama kolları üşürmü bilemedim. Kalın uyku tulumu kullanmıştım küçükken şu gibi terli kalktığından korkup 2 gece kullanıp bırakmıştım. Kalın tof almıştım belki de hatam oydu. Sizce kaç tof alayım 1 mi 1.5 mu? Uzun kollu mu kolsuz mu? Bir de marka nokta atışı öneri rica ediyorum. Tulum giydirip üstünü örtmesem üşümez demi deneyim ve memnuniyetinizi paylaşır mısınız lütfen teşekkürler.