Ben doğum yapalı 9 ay oldu 2.aydan itibaren regl olmaya başladım. ilk aylarda düzenli oluyordu sonra geçen ay olamadım ve ödüm koptu tabi hemen doktoruma gittim baktı çok şükür hamile değilmişim. Doğum sonrası 1 sene kadar çok normal düzensiz olması dedi ve progestan iğne yazdı 1 hafta sonra regl oldum.