fat27 Merhaba bebeğim 18 günlük phılps avent biberon aldım fakat akışı cok az olduğum için bebek zorlanıyor cekmekte yoruluyor. Sonra wee baby nin biberonu aldık ondada kenarlardan taşırıyor ne yapmam lazım tavsiyelerinizi bekliyorum
selinbati fat27 lansinoh deneyin isterseniz bir de. Başta benim oğluma akışı biraz fazla gelmişti diye avent almıştım onda içmişti sonra biraz büyüyünce tekrar lansinoha geçtim
kelebegiminannesiyim fat27 aventin başlıkları var. Onları deneyebilirsiniz. Örnek veriyorum biberondaki 3 numara ise siz 4 numara alabilirsiniz
mineen fat27 hastaneye 4 biberon götürdüm gaz yapmayan çubukludan tutun bahsettiğinize kadar hiç biriyle ememedi doktor tavsiyesiyle chicco yeni doğan aldık rahat ettik şuan 4 aylığız başka biberona yeni geçtik 4 ay onunla ama .
happymomterk fat27 ben de aynı sorunu yaşadım üstündeki 2numara. Çekemedi gücü yetmediği için. 4numara aldım başlığını. Onunla güzel içiyor.
fat27 selinbati lansınoh un akişi nasıl peki phılps in kı cok yavaş akıyo bebek zorlanıyor happymomterk happymomterk bebek kaç aylıktı
happymomterk fat27 şu an için mama kullanmıyorum. Sağım yapıyorum emzirme peşine biberonla takviye yapıyorum.
gurbetteanne10 fat27 bende aynı sizin gibi ilk avent aldım sonra wee baby birinde çok zorlandı diğerinde boguluyordu hemen lansinoh alın çok güzel keşke diğerlerine hiç para vermeseydim diyorum