kızlar oğlum 21 aylik ve burun tıkanması gibi bir duurm yaşıyorum ama gündüzleri yok geceleri var normalde bu durumda ben hemen soğan karanfil yapıp baş ucuna koyuyorum ama tatildeyiz arkadaşımızda kalıyorum evinde karanfil yok, bende viksi ağız mendiline sürdüm baş ucundan biraz daha uzak yere koydum fizyolojik serumla hava felan verdim böyle kursağında balgam kalır gibi yutkunurken rahatsız oluyor ama hırıltı vs yok kafasını yüksekte tutuyorum ama şunu sormak istiyorum Viks bu şekilde yaptım ve koymuştum şuan baş ucundan aldım ama aynı oda içinde başka bir köşeye koydum bir rahatsizlik zarRd verir mi sizce elimdeki tüm imkanları kullanmaya çalışıyorum 😢 Ankara’dayim ve çocuk doktoru malesef şuan bulamıyorum hafta sonu acile de götürmek istemiyorum ateş yok hırıltı vs yok bu kaldığımız ev biraz Serindi ben geçen dus aldırdım uzun giydirdim geldiğimiz gün mağaraya gittik orda biraz üşüdü diye düşünüyorum uzun giydirmeme rağmen, napcam bilmiyorum benim yüzümden hasta olucak diye korkuyorum bilmediğim sehirdeyim ve elim kolum bağlanmasını istemiyorum pazartesi Eskişehir salidan sonra İstanbul’a gidicem hafta sonu evimize doncez 🤦 disarsa uyurken bir problem yok ama eve geldiğimizde akşam uykusunda tıkanır gibi oluyor alercette iciriyorum belki görünmeyen toz etkiliyordur diye akıl verin bana başka hangi doğal yöntemler deneyebilirkm