Japonix_X Kızlar içim hiç rahat değil bugün antibiyotik yüzünden alerji oldum , hastaneye gittiğimde avil serum uyguladılar doktor 8 saat sonra emzir dedi , herşey gayet iyi ama ben 8 saattir bekleyen sütü sağmadan emzirdim bişey olur mu yaaa 😢
svncgldgn Japonix_X süt sürekli içeriğini değiştirir 8 satte o ilaç sizin vücudunuzdan bie şekilde uzaklaşır ve süt damarlarındanda uzaklaşır ter idrar vs ile atılır o yüzden sağıp atmay da gerek yoktue sütün içwriği değişir ayrıca bahsettiğiniz ilaç etkin maddesi pheniramine hydrogen maleate diye geçiyor e lactancia diye bir site var bu sitede süte evet geçtiği fakat bebeğe en fazla huzursuzluk verdiğini yazıyor başka bir yan etki yazmıyor bu siteden ilaç prospektüsünde kullandığını herhangi bir ilaç için etken maddesinş yazıp aratırsanız dünyaca kullanılan bir site banada çocuk doktorum önerdi süte bu maddelerin geçip geçmediğini sonuçta geçerse ne olabileceğini yazıyor ama bence zaten 8 saat geçince emmiş bir şey olmaz atılmıştır o ilaç
NesEren Aynı şey değil ama bana da acilde ağrı kesici yaptıklarında 3-4 saat sonra emzir dediler kanal tedavisinden sonra da aynı şekilde. sağıp dök falan dememişlerdi yani
Japonix_X NesEren süt beklemiyormu göğüste mantığından dolayı kafamda deli sorular , yani bişey olmaz dimi ?:(
NesEren Japonix_X 6-7 aylık vardı o zaman. Evet ben de bi arada kaldım sağıp döksem mi diye ama doktor öyle bir şey demedi. Şükür bi etkisi de olmamıştı
selinbati Yani bende birkaç defa serum aldım ve 3-4 saat sonra emzir sağmana gerek yok dediler. Araştırdığımda da aynı şey söyleniyordu. Yani aslında mesela nasıl ki ilaç içtiğimizde vücudumuzdan bi noktada etkisini yitiriyor sütte de aynı şekilde. Belli bir süre etkisini devam ettirip sonra etkisini kaybediyor o yüzden bir sorun olmayacağını düşünüyorum içinizi ferah tutun