Hasretmommm merhaba, benim kızım da yarım saatte bir emiyordu. Yemek yemiyordu, gece uyanıp uyanıp emiyordu. Emerek uyuyordu ayrıca. Çok yoruldum bırakmaya karar verince azaltmaya başladım. 2 saatte 1 emzirmeye başladım. Ve emziröe sürelerini kısa tuttum. Canım çok acıyor yara olacak acıyor annecim diye sürekli 1-2 dk emip bırakmasını sağladım. Ama 2 saatin altına düşüremedim. Sonra sabır taşı aldım mememe sürdüm ve uf olmuş bak hep acıyordu ya artık yara olmus emmeyelim annecim pis dedim. Sonra eggg eggg dedi biraz. 2-3 gün duygusaldı gelip sarılıyordu öyle uyuyordu ve alırı güzeldi sarılarak uyumak. 2-3 günde hemen kesintisiz uykuya da geçti. Mucize gibi resmen. Ve memeyi aramadı. Şimdi insanlar şey diyecektir sabır taşı psikolojik açıdan iyi değil vs. Ama benim için en doğru yöntem ağlamadıgı yöntem. Ben ağlaya ağlaya yalvarta yalvarta bıraktıramazdım ve konusarakta bırakmıyor somut bişey görmesi lazımdı. Yapın böyle demiyorum ama sormussunuz ben böyle yaptım bilginize :) bıraktıktan sonrası da gerçekten huzur ya uykuyu özlemişim😅