Kızlar kan tahlili sonucum çıkmış ama pazartesi götürücem bi kaç tane sonucum pozitif ve referans aralığının dışında cıkmıs google dan bakınca kanser olrak gösteriyor hahshsh 😅 eşimde kızıp duruyor biraz gerildim de anlayan varsa yazmak isterim not yanlış anlaşılmasın hamile değilim pozitif olan değer hamilelik değil