atsmms bende doğdu doğalı yanımda yatırıyorum kalk emzir yatır vs uykunuz bölünüyo zahmetli yani şuan 13 aylık bizimde diş sorunumuz var bazen gece sabaha kadar emer ama dedim gibi o emer ben uyurum siper türlü dayanamam 2 çocukla pertim çıkıyor akşama kadar bari sabaha kadar rahat oluyum bir nebze diyorum sizde öyle yapın, aç göğsünü emsin uyurken yatak müsait değilse yerde yatın