Hanımlar iyi akşamlar bebeğim 7 aylık soğuk algınlığı oldu 3 gün doktora götürmeden evde kendimce soğuk buhar makinesi ve fizyolojik serumla burnunu temizledim hafif ateşte yaptı ama 3 gün sonunda sabah uyandığında gözleri şişmişti doktora götürdüm ve antibiyotik başladık 2 gün düzenli şekilde verdim şuan iyi ama ilacı kullanma devam etsem mi emin olamadım çokta antibiyotik kullanma taraftarı değilim deneyimli anneler yardımcı olurmusunuz