Merhaba 5 ay 10 günlük bebegim yataktan dustu, bingildagi kapapi bir bebek ama cok sukur salokli. Cok fazla aglamadi, nasil dustuyunu de hatirlayamiyorum. Yuzunun bir tarafi kizardi ve sisti. Haraketlerinde de bir sikinti yok ama cok korkuyorum acaba kotu bir sey olurmu? Yarin doktoro goturucez ama ben korkudan oluyorum :(