Bende dogum hikayemi anlatiyim biraz pozitif biraz huzunlu🤩 sezeryan gunum vardi, hersey planliydi, oysa bizim prensimiz erken gelmeye karar vermis.)) ve 35+5 haftamda dogum yaptim. Aksam ustu oyle uzanmistim televizyon izliyorduk ve ayaga kalktim wc’ye gidecektim ki suyum geldi hic durmadi akti ve dedim gelmekte olan geliyor, wc yye gidince pembemsi kan geldi peceteye ve gercekten geliyor dedim, sonra hemen 15 dk icinde hastaneye gittik ve acilmam yoktu ama nisanim gelmisti, ama ben dogumumu sehir disinda yapacaktim ve doktor dedi ¾ saat vaktin var gitmeye, ve yola ciktik 2 saat icinde dogum yapacagim hastaneye vardik ve artik yuruyemiyorum esim sandalyeyle goturdu beni ve asansorde yine suyum geldi her taraf su oldu, cok saskindik ne olur diye bi taraftan sancilarim var her 5 dakkada, neyse sonra doktor beni kontrol etti ve esim sanmis ki, ilaclarla daha icerde tutabilcekler bebegi ve hemsire dedi hayir doguma aliyoruz😄esimdeki yuz ifadeyi gormeniz lazimdi….🫢 hic beklenmedik anda olustu hersey, sonra bebisimi koklayip kuveze aldilar ve 15 gun orda kaldi….iste burasi benim icin en zoruydu sanirim, ben hastaneden taburcu olurken bogazim dugum dugum oldu, sonra her gun gormeye gittik ve sutumu goturdum🥰