Arkadaslar acil aklınıza ihtiyacım var kızım 15 aylık hiç emmedi bugüne kadarda mamayla geldik ama nolduysa birden bire mamayı reddetmeye başladı bu arada ağzı içi yara ateşli hastalık geçirdik.Ben ona bağlıyorum ama hiç bişi yemiyor mama içerken en azından karnın tok oldugunu biliyordum şimdi onuda içmiyor ek gıda deseniz ağzına lokma almıyor bugün mesela üç adet çubuk kraker üç tatlı kaşığıda çorba içti🥲🥲beş gündür böyleyiz doktor şuan serumla besliyor ama bu hep böyle devam ederse ne gece uykumuz kaldı ne de gündüz aç oldugundan çok agresif ama yemiyor lütfen biri yardım etsin🥲🥲🥲